Τηλεφωνικά Κέντρα

Η ποιότητα και το επίπεδο στις τηλεπικοινωνίες είναι πλέον προϋποθέσεις και όχι πλεονεκτήματα των εταιριών που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Η σύγχρονη τηλεπικοινωνιακή αγορά απαιτεί προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Τα προϊόντα μας IP PBX τηλεφωνικά συστήματα καθώς επίσης οι ολοκληρωμένες λύσεις τηλεπικοινωνιών που σας προτείνουμε, απαντούν κατάλληλα στις σύγχρονες και απαιτητικές προκλήσεις.

Αναλαμβάνουμε την ολοκληρωμένη εγκατάσταση και την τεχνική εξυπηρέτηση τηλεφωνικών συστημάτων, προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες σας δίνοντας αξιόπιστες και άμεσες λύσεις. Άρτια εκπαιδευμένοι τεχνικοί μας είναι στη διάθεσή σας για να καλύψουν κάθε σας ανάγκη για επικοινωνία στο γραφείο ή την επιχείρησή σας.

• Μελέτη αναγκών και υλοποίηση

• Επίδειξη σωστής λειτουργίας

Δείτε τις τρέχουσες προσφορές μας!


Ericsson-LG Enterprise

Tα τηλεφωνικά κέντρα iPECS της Ericsson-LG, προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό σύστημα και σε κάθε περίπτωση απεριόριστη επικοινωνία. Τα προϊόντα iPECS παρέχουν μια πλήρη γκάμα τηλεφωνικών κέντρων με χωρητικότητες από 10 ως 600 γραμμές, μέχρι ολοκληρωμένα συστήματα τεχνολογίας IP. Τα τηλεφωνικά κέντρα iPECS καλύπτουν όλες τις ανάγκες από μικρά γραφεία και οικίες μέχρι μεγάλες επιχειρήσεις και ξενοδοχεία.

Τα οφέλη της iPECS:

  • Διευκολύνει την επικοινωνία
  • Βελτιώνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων και την επαφή με τους πελάτες
  • Μειώνει το κόστος διαχείρισης με την χρήση ενιαίας υποδομής τόσο στην μετάδοση φωνής, όσο και δεδομένων
  • Χρησιμοποιεί IP τεχνολογία και παρέχει προηγμένες δυνατότητες και ολοκληρωμένες λειτουργίες
  • Προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση τόσο στις εσωτερικές όσο και στις εξωτερικές επικοινωνίες

iPECS UCP Platform

  • Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών 
  • Mobile Extension 
  • Auto Attendant/Voice Mail Group
  • E-Mail Ενημέρωση
  • Κεντρικό Voice Mail 
  • Ενσωματωμένες Δυνατότητες Hotel 
  • Embedded SIP 
  • Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD) 
  • One Number Service 
  • Web Διαχείριση 
  • Web Call Back 
  • Κεντρική Διαχείριση Σημείων T-NET
  • Γεωγραφική εναλλαγή Συστήματος 

iPECS eMG800

  • Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών 
  • Mobile Extension 
  • Auto Attendant/Voice Mail Group
  • E-Mail Ενημέρωση
  • Κεντρικό Voice Mail 
  • Ενσωματωμένες Δυνατότητες Hotel 
  • Hot desking 
  • Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD) 
  • One Number Service 
  • Web Διαχείριση 
  • Διαχείριση πολλαπλών κλήσεων 
  • Κεντρική Διαχείριση Σημείων T-NET
  • Έκτακτης ανάγκης παρακολούθηση κλήσης και καταγραφή  

iPECS eMG100

  • Ενσωματωμένο ΑΑ/Voice Mail 
  • Κεντρικό Voice Mail 
  • Eιδοποίηση μέσω email 
  • ΙΡ Αttendant 
  • Aυτόματη Διανομή Κλήσης (ACD) 
  • (CAS) Kλήση Attendant 
  • Εσωτερικό κινητό 
  • Εσωτερικό SIP 
  • Tηλεχειρισμός από κινητό τηλέφωνο 
  • Ανταπόδοση κλήσης μέσω Web 
  • SMDR (Εγγραφή λεπτομερούς μηνύματος σταθμού) 
  • Δρομολόγηση κλήσης συστήματος 
  • Οικολογική λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας 

Τηλεφωνικά Κέντρα VoIP Yeastar

Η σειρά S VoIP τηλεφωνικών κέντρων Yeastar στηρίζεται σε υψηλά πρότυπα ποιότητας, αξιοπιστίας και καινοτομίας. Όλα τα μοντέλα της σειράς εγκαθίστανται εύκολα και διαθέτουν μηχανισμό αυτόματης αναζήτησης και καταχώρησης IP τηλεφωνικών συσκευών.

Τα τηλεφωνικά κέντρα Yeastar προσφέρουν:

  • Ηχητικά μηνύματα εισαγωγής
  • Αναμονή με επιθυμητό clip ήχου
  • Προωθητικά μηνύματα στην αναμονή
  • Αυτόματος τηλεφωνητής με δυνατότητα αποστολής σε email
  • Χρονοδιάγραμμα ωρών λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου
  • Συμβατότητα VoIP - ISDN - PSTN
  • Έλεγχος ιστορικού κλήσεων (εξαγωγή κλήσεων σε Excel ή PDF)
  • Email to SMS, SMS to Email, Fax to Email
  • Δυνατότητα τοποθέτησης τηλεφωνικής συσκευής εκτός της εταιρίας ως εσωτερικό
  • Βιντεο-κλήση

S20 VoIP PBX

  • 20 VoIP χρήστες
  • 10 ταυτόχρονες κλήσεις
  • Έως 4 γραμμές ISDN / PSTN
  • Έως 4 αναλογικά εσωτερικά
  • Έως 1 GSM κανάλι
  • 20 VoIP Trunks
  • Voicemail
  • Firewall
  • Auto Provisioning για IP συσκευές 
  • Καταγραφή κλήσης

S50 VoIP PBX

  • 50 VoIP χρήστες
  • 25 ταυτόχρονες κλήσεις
  • Έως 8 γραμμές ISDN / PSTN
  • Έως 8 αναλογικά εσωτερικά
  • Έως 4 GSM κανάλια
  • 50 VoIP Trunks
  • Voicemail
  • Firewall
  • Auto Provisioning για IP συσκευές 
  • Καταγραφή κλήσης
  • 1U Rack-mount

S100 VoIP PBX

  • 100 VoIP χρήστες (επεκτάσιμο έως 200)
  • 30 ταυτόχρονες κλήσεις (επεκτάσιμο έως 60)
  • Έως 16 γραμμές ISDN / PSTN
  • Έως 16 αναλογικά εσωτερικά
  • Έως 6 GSM κανάλια
  • Έως 2 PRI/Ε1/Τ1 γραμμές
  • 100 VoIP Trunks
  • Voicemail
  • Firewall
  • Auto Provisioning για IP συσκευές 
  • Καταγραφή κλήσης
  • 1U Rack-mount

Yeastar YSCloud PBX

Ιδανικό για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, εφόσον ξεκινάει από 7 χρήστες με δυνατότητα 7 ταυτόχρονων κλήσεων και μπορεί να επεκταθεί έως και 500 χρήστες και 500 ταυτόχρονες. Tο Yeastar Cloud PBX είναι ένα σταθερό και πλήρως εξοπλισμένο τηλεφωνικό κέντρο που εξαλείφει το συντριπτικό φόρτο εργασίας χωριστής εγκατάστασης εξοπλισμού, αλλά και την αρχική υψηλή σχετικά επένδυση αγοράς και συντήρησης. Το Yeastar Cloud ενισχύει την αποδοτικότητα της εργασίας και με την εφαρμογή Ενοποιημένων επικοινωνιών Linkus Υπολογιστές και κινητά λειτουργούν ως επεκτάσεις του γραφείου πραγματοποιώντας κλήσεις και επικοινωνίες εύκολα σε πραγματικό χρόνο και σε πολλαπλές συσκευές.

Τι παρέχει το Cloud PBX:

Ξεκινάει από 7 χρήστες με 7 ταυτόχρονες κλήσεις και περιλαμβάνει δωρεάν 1 IP trunk της Smartvoip με 500 λεπτά χρόνο ομιλίας. Μπορεί να συνδεθεί με γραμμές SIP, PSTN, E1/T1/PRI, ISDN BRI, και GSM/3G/4G. Πλατφόρμα διαχείρισης, Ενοποιημένη Επικοινωνίες &, Δωρεάν Softphone.

Πως λειτουργεί το Cloud PBX: 

Λειτουργεί μέσω της κεντρικής πλατφόρμας Yeastar Management Plane, όπου μπορούν να δημιουργηθούν εικονικά τηλεφωνικά κέντρα, να απλοποιηθούν οι υπηρεσίες εγκατάστασης και συντήρησης και να προσφέρονται στον τελικό χρήστη υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του.

Πως κοστολογείται: 

Η χρέωση του είναι ετήσια και περιλαμβάνεται στα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης. Υπάρχουν αρχικές άπαξ χρεώσεις εφόσον ο πελάτης επιθυμεί να συνδεθεί με τις ISDN / PSTN γραμμές του και όχι με sip accounts VoIP παρόχου (χρέωση gateway σύνδεσης γραμμής). Επίσης σε περίπτωση που επιθυμεί ο πελάτης να έχει στον χώρο του IP Συσκευές, υπάρχει το κόστος της αγοράς των συσκευών.


Τηλεφωνικά Κέντρα VoIP Grandstream

Η σειρά Grandstream UCM6300 Audio προσφέρει στις επιχειρήσεις λύσεις για κλήσεις φωνής, φωνητικό ταχυδρομείο, τηλεδιασκέψεις, instant messaging (IM), audio web meetings, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα mobility για τους υπαλλήλους που εργάζονται εκτός του γραφείου. Η σειρά UCM6300 Audio υποστηρίζει από 250 έως 1500 χρήστες και εκτός από τις παραπάνω υπηρεσίες φωνής, συνοδεύεται από την εφαρμογή Wave που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν και να συνεργάζονται από επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητές συσκευές, IP τηλέφωνα και άλλα τερματικά SIP. Παρέχει επίσης την υπηρεσία cloud UCM RemoteConnect για απομακρυσμένους χρήστες, που συνδυάζει on-premise διαχείριση του IP PBX με την υποστήριξη της απομακρυσμένης πρόσβασης και διαχείρισης μιας λύσης cloud.

UCM6300A 

  • Έως και 250 χρήστες, 50 ταυτόχρονες κλήσεις
  • 3 θύρες Gigabit, PoE
  • 1 θύρα USB 3.0 και 1 SD Card interface
  • Ενσωματωμένη πλατφόρμα για Instant Messaging (IM), Audio Conferencing και Web Meetings 
  • Προσαρμόσιμο Auto Attendant και IVR (Interactive Voice Response) 5 επιπέδων
  • Έως 3 audio meeting rooms, έως 50 συμμετέχοντες
  • Δυνατότητα για επιτοίχια ή επιτραπέζια τοποθέτηση

UCM6302A

  • 2 θύρες FXS & 2 θύρες FXO
  • 3 θύρες Gigabit, PoE
  • 1 θύρα USB 2.0 & 1 θύρα USB 3.0
  • 1 SD Card interface
  • Έως και 500 χρήστες, 75 ταυτόχρονες κλήσεις
  • Ενσωματωμένη πλατφόρμα για Instant Messaging (IM), Audio Conferencing και Web Meetings 
  • Προσαρμόσιμο Auto Attendant και IVR (Interactive Voice Response) 5 επιπέδων
  • Έως 5 audio meeting rooms, έως 75 συμμετέχοντες
  • Δυνατότητα για επιτοίχια ή επιτραπέζια τοποθέτηση

UCM6304A

  • 4 θύρες FXS & 4 θύρες FXO
  • 3 θύρες Gigabit, PoE
  • 2 θύρες USB 3.0 και 1 SD Card interface
  • Έως και 1000 χρήστες, 150 ταυτόχρονες κλήσεις
  • Ενσωματωμένη πλατφόρμα για Instant Messaging (IM), Audio Conferencing και Web Meetings 
  • Προσαρμόσιμο Auto Attendant και IVR (Interactive Voice Response) 5 επιπέδων, σε πολλαπλές γλώσσες
  • Έως 5 audio meeting rooms, έως 120 συμμετέχοντες
  • Δυνατότητα για επιτοίχια ή επιτραπέζια τοποθέτηση

UCM6308A

  • 8 θύρες FXS & 8 θύρες FXO 
  • 3 θύρες Gigabit, PoE
  • 2 θύρες USB 3.0  και 1 SD Card interface
  • Έως και 1500 χρήστες, 200 ταυτόχρονες κλήσεις
  • Ενσωματωμένη πλατφόρμα για Instant Messaging (IM), Audio Conferencing και Web Meetings 
  • Προσαρμόσιμο Auto Attendant και IVR (Interactive Voice Response) 5 επιπέδων
  • Έως 9 audio meeting rooms, έως 150 συμμετέχοντες
  • Δυνατότητα για επιτοίχια/επιτραπέζια τοποθέτηση

Εφαρμογή Wave

Συνδεθείτε ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε

Το Wave είναι μια εφαρμογή για κινητά και επιτραπέζιους Η/Υ, η ​​οποία παρέχει απομακρυσμένα εργαλεία συνεργασίας φωνής και βίντεο για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν IP PBX της σειράς UCM6300 της Grandstream. Ιδανικό για τους εξ αποστάσεως εργαζόμενους να επικοινωνούν και να συνεργάζονται εύκολα από οπουδήποτε. Το Wave είναι δωρεάν, διαθέσιμο για συσκευές Android & iOS καθώς και για PC/Mac. 


Τηλεφωνικά Κέντρα Samsung

Λόγω διακοπής της παραγωγής των τηλεφωνικών συστημάτων Samsung, η εταιρία μας έχει την δυνατότητα να σας προσφέρει, με πολύ μεγάλη έκπτωση συγκριτικά με τα καινούργια, μια ευρεία γκάμα ελεγμένων refurbished τηλεφωνικών κέντρων, συσκευών και ανταλλακτικών που προσαρμόζονται πλήρως στις ανάγκες του καταστήματος, του γραφείου και της επιχείρησης σας, καλύπτοντας σας με εξάμηνη εγγύηση και με την αξιοπιστία ενός επωνύμου κατασκευαστή.

Επίσης, σας παρέχουμε υπηρεσίες εγκατάστασης και τεχνικής υποστήριξης για όλα τα προσφερόμενα συστήματα της Samsung.